Monday, September 15, 2008

Komplett

"Dagens data"

Datorn överlevde helgen...Hur vet jag ej...
Lördag kväll stabiliserade den sig lite.
Jag valde att stänga av funktionen "omstart vid systemfel". Nu ville jag se och läsa felen. Innan var jag rädd att det kunde skada om datorn inte gjorde som den ville, nu brydde jag mig ej längre.
Ironi är att sen Lördag kväll har den ej krashcat.

Dock är detta mer instabilt än jag kan acceptera så den ska skickas in.
Jag hoppades att mina "frakthandlingar" skulle komma med posten idag. Ser inte ut så dock.

Ringde komplett tidigare under dagen bara för att höra så mina papper skickats, dem har glömt detta innan...

Visade sig efter en stund att den jag pratade med var den jag pratade med i Torsdags. Han sa att det är skickat och bör vara hos mig senast imorgon.

Jag vet jag borde lära mig namnen eller skriva upp vem jag pratar med så jag kan hänvisa till folk. Men jag "orkar inte bry mig" och trodde att de 5-7 jag lyckats lära mig namnen på räckte, haha

Denna gången kommer jag vara en jobbigare kund än vanligt.
Från den dagen jag vet att komplett får datorn kommer jag ringa och be om en uppdatering.
Dels för att veta vad som pågår.
Dels för att dem ej ska glömma datorn. Vid ett tillfälle glömde dem i 2 veckor att den var på service.
Och dels för att dem i efterhand ännu en gång ska kunna säga "Det visste vi ej att vi skulle göra kolla". Vilket för oss andra betyder att dem ej kan läsa anteckningar.
Men med denna vetskapen ska jag göra det enklare för dem genom att vara en jobbig plåga helt enkelt :P

No comments: