Wednesday, September 17, 2008

4e gången

Datorn blev nyss upphämtad....Och tro det eller ej samma Post kille, haha
Tack och lov för humor, för detta hade börjat kännas pinsamt annars:P

Öppnade dörren, såg det var samma kille.
Pekade på lådan, och han bara "vad är det denna gången?"
Gav en snabbsummering vi endast kunde skratta åt. Han frågade hur många gånger han varit här... Jag konstaterade "många", han chansade på 4a...
Och nu när jag tänker efter inser jag att han hade rätt..

Gång 1, bara hämtade "lådan"

Gång 2, frågade vad som var fel. Jag tror det var den gången Komplett inte satt fast grafikkortet. Han frågade om jag ville ha hjälp. Vilket jag trodde var ett skämt.

Gång 3, frågade han pånytt vad som hänt. Tror detta var gången då "nya" datorn (som jag valde att ej behålla) hade levererats utan "bild" och komplett ville jag skulle byta grafikkort mellan datorerna. Här var han mer bestämd när han frågade om jag ville ha hjälp så nu insåg jag att det inte var ett skämt, hehe... Men vad skulle jag göra typ...

Gång 4, idag då...

Inget annat går efter mallar... Får hoppas 4e gången är "charmen" att datorn aldrig mer behöver skickas iväg...

Om inte annat så vill jag slippa "Är detta 5e gången jag är här" *asg* :)

...Och inget illa om post killen, han e snäll och rolig...Men alltid trevligt att träffa personer under omständigheter som är roligare :P

No comments: