Tuesday, September 16, 2008

Vilket slut

Detta är ju sanslöst!

Ska skicka in datorn på service imorgon (inte det sanslösa).... Spelade sista kvällen idag (ja man ska pressa datorn till döden)

Jag har varit på reserv listan ganska många raids. Idag hade jag en given plats (Ironi att det börjar lossna när jag måste ta paus, men, men)

Vi gjorde en boss som enligt mig är "skit svår". Jag var med 2h igår (blev utbytt för en ledare loggade in)... Men idag en given plats...

Efter att ha dött om, om, om och om igen i 2 dagar och flera timmar, mycket guld etc senare så lyckades vi tillslut döda denna boss :D

Jag var med i så kallat "guild progress" Det känns lite vackert att "gå ut" med klass ;)

archi hyal

Det e bara att klicka på pilarna, jag vill ej förminska denna :P

Här faller bossen...och jag är som jag är, så pilarna visar det roligaste...
Dels att jag lyckats få en bild innan bossen hann "ramla"... Att jag faktiskt levde, tror bara vi var 5 kvar just då.... Och chatten, desperationen, och sen lyckan, haha

Ja just det. En sak som gjorde att denna bossen var så extremt svår var att INGEN av de 25 spelarna fick dö alls... Vilket är ganska svårt..... Dog en, dog vi alla (i princip) vi tog så mkt skada att det var få spelare som stod efter det...

Sen när man hade fått ner bossen till 10% tog vi inte skada av honom eller mindre... Jag hann inte tänka eller andas då eftersom vi inte var så många kvar och det hängde på oss... Men han dog :P

Här har vi en Guild screenshot som ligger på hemsidan:

archi hyal2
Ännu en gång har jag ödmjukt markerat var jag står ;)

Detta var iallafall ett fint sätt att skicka iväg datorn till väldigt osäkra vatten :P

No comments: