Sunday, August 24, 2008

Ny guild skapad

Tidigare idag startades vår nya guild :D

Var lite oklart ett tag om vi som flyttat skulle starta eget eller gå med i nån annans guild. Men idag avgjordes det...
Skillnaden är att nu är vi bara vänner, och kommer nog inte släppa in folk på ett tag.. Utan helt enkelt joina 25man raids om det behövs. 10 man raids fixar vi själva.
Hemskt att säga kanske, men det behövde "rensas"

Majoriteten bestämde namnet, av alternativen var detta bäst.
Gillade det inte helt först, men nu dyrkar jag det :P
Då våra så kallade identiteter är hemliga så kan jag inte skriva namnet än, vilket sårar min själ *asg*.
Det är bara några jag vill ta avstånd ifrån. Men en har drabbats av nån grym förföljelse, och läcker jag ut en sak så kan man hitta alla via mig....

Att hitta någon är inte så svårt förvisso. Och tror inte en enda jag spelat med känner till min blogg för den delen. Majoriteten bor inte i Sverige och de som gör det hade fått krupp av längden på mina texter ändå :P Men onödigt att avslöja namn ändå


ASG

Vår nya guild tabard :P
Det gäller fortfarande att klicka på bilder;)

Först gillade jag inte det gula, ser ju ganska överdrivet ut. Men i spelet ser man det knappt. Jag får leva med att jag garvar när jag loggar in.
WoW är inget för personer som vill att saker ska matcha, kolla så "vacker" jag är, haha

Men som alla förstår dyrkar jag att vi kunde ha humor och ha en apa på vår guild tabard... Är ju inte direkt macho, men en apa blev det :D

Existerar det nån som via en sån här bild kan leta upp en guild på alla EU WoW realmerna/servrarna ger jag den personen credit för att han/hon inte har nått liv alls...

No comments: