Saturday, August 23, 2008

BWO på Malmöfestivalen 2008

Efter 2 års väntan var änligen BWO tillbaka på Malmöfestivalen :)

Senast vi såg gruppen föll vi gör underhållningen och humor, bland annat att huvudsångaren hällde vatten över sig, haha. Det regnade den dagen så vi visste ej om detta var pga sympati. Men till vår stota glädje är detta en del i deras nummer. Och nu har vi det på video, vilket kommer dyrkas!

Jag komma klippa ihop 1-2 bildspel misstänker jag, för får dokumentation var enorm, ska fixa nån film med. Men tills dess får ni nöja mer med en rad av bilder "klicka på dem"

Denna gången placerade vi oss längst fram, haha... Ska bli spännande imorgon att se hur många besökare som kom dit.

Gruppen spelade i ca 50min, det var ett hits medley kan man nog kalla det. Vi älskade och dokumenterade på :P

Jag och Barsten har olika kvaliteter på mobilkamerorna. Jag får sätta ner min på medium kvalitet om jag vill ta bilder supersnabbt..... Här kommer snart 2 exempel....

BWO
Den Blonda saken gör entré på Scenen, Barstens kamera
(Jag var så needy att jag satsade på närbilder, jag ser knappt scenen*asg*)

BWO3

Här börjar min dokumentation...Inlevelse redan fråm början:P

BWO2

Här går det att se min mobil dokumentera samtidigt som barstens *asg*

BWO5

Vi gillar "Poserna" och det "Hasselhoff liknande bak slickandet av håret:P haha

BWO13

Up close and personal ;)

BWO6

*Uggh*

BWO7

Ibland får man en bra bild :)

BWO8

Hände mkt på scenen

BWO12

*Klas klätter mus*

BWO9

*Give me five*

BWO10

Humor guden

BWO11

Tur igen

BWO14

Detta kallar jag våtslick *asg*

I det stora hela var detta en mer än lyckad final ur humorsynvinkel. Musik som är bra/helt ok, och en mupp på scenen....

Återkommer nog/kanske med en film om detta om någon dag :P

1 comment:

barsten said...

asgarv...

jag kan inte annat än o hålla med vilken humor det var.