Sunday, August 17, 2008

Malmö festival med E-type & Ola


ola3

Detta är Ola *asg*

Då har den årliga Malmö festivalen anlänt :)
Verkar vara snålt med "artister" i år... Men jag ska inte klaga, tycker det är skoj att gå på festivalen ändå :)

Var nere min första runda idag tillsammans med Barsten.
Avnjöd en god hamburgare. Minns inte namnet. Men det var inte klassikern "texas burger" :P
Edit: New Orleans Burgare hette den:P

Tillslut nådde vi "Stor torget" Rix Fm hade show där med lite olika artister.
Vi möttes av E-type

e type


Efter det gjorde "smör" Ola entré på scenen till många tjejers lycka, haha

ola


Trots att jag inte direkt bryr mig om varken Ola eller Ola´s musik var ju tvungen att dokumentera detta;)

Blev liksom lite så att den där konsert galna 16åringen vaknade till liv. Sa till Barsten i slutet av Ola´s uppträde att vi kunde gå runt och ta en bild när han skulle åka därifrån...
När vi kom ditt möttes vi av att E-type skrev autographer....

e type2


Väntade på Ola, fick höra att han inte skulle komma det hållet... Kändes som att det säger dem bara.... Men efter lite väntan så konstaterade vi att han kommer ej och så mkt brydde jag mig ej.

När vi kom ut på stortorget igen såg jag Ola och en bunke av tjejer.
Jag helt enkelt plöjde mig igenom folkmassan och tog lite bilder och filmade lite för skoj skull :P

ola2

Längst fram eller inget alls....



Detta är lite humor från själva signeringen jag tog mig fram till... Tanken var att jag skulle redigera ihop några klipp, men tror inte att det blir så... Roas av de galande hysteriska personerna... så det tänkte jag dela med mig av :P

Efter detta begav vi oss till "Hedmanska gården" och avnjöt nån form av klassisk musik/opera eller nått.. En mkt stor kontrast, men det var as skoj....

Så detta var en rolig kväll och en bra start på festivalen enligt mig :)

No comments: