Monday, April 30, 2012

Överdos av goda nyheter!!!

KEVINS IS BACK!!!
NEW BACKSTREET BOYS ALBUM
Possible New Tour with Kevin
AJ´S GONNA BE A DAD

Oj Oj Oj så mycket nyheter det var på NKOTBSB konserten som visades Live från London/UK igår till hela världen, via biografer och live på pay perview på nätet!!!

Jag missade detta *asg*
Valde att raida med guilden "da familia", jag kommer ju att missa en söndag snart ;) Träffa BSB klår ju allt!


Hur som, vi hade en jätte rolig raid kväll faktiskt, god spirit och progress på en boss jag faktiskt tror vi kan lägga till vår meritlista efter idag med lite tur :)


Men låt oss återkomma till det viktigaste:


Kevin Richardson återvänder till BSB!!!!

Jag minns inte hur länge sedan det var han valde att lämna, leva ett lite mer normal familjeliv.
Men nu är han påväg tillbaka! Och då han är Brians kusin, har han inte riktig lämnat. Vi fans har hoppats på detta länge :)

På filmen ovan hörs Nyheten, och publikens jubel är svar nog!
BSB berättar även att de ska komma tillbaka till London i July och spela in en ny BSB cd!!
Och att de dessutom hoppas att det kommer bli en ny NKOTBSB turné med 10 killar (nu är de 9)

Och att AJ ska bli pappa!! 
The mini Backstreet group is growing!!

Detta är helt fantastiskt!!
Nu känner jag att nu behöver jag inte oroa mig att denna gruppen ska splittras (snart)
Tala om att de ska fira 20 år´s jubileum med klass nästa år!

Ska starta en "spargris" endast till eventuellt kommande turneér, må det vara Backstreet Boys + kevin, eller en ny NKOTBSB.... 
Oavsett borde det ta lite tid innan detta når sverige igen... Så lägger jag undan 100kr i månaden (går ju enkelt att ta tillbaka om det behövs). 
Så har jag kanske sparat ihop allt innan nästa turné "Announces" HAHA


No comments: