Wednesday, April 25, 2012

Backstreet Scenen!

The stage!


Detta är Scenen som kommer att "inta" Malmö Arena 13 Maj :D

Jag har funderingar var jag ska välja att stå!
Då vi som har VIP kommer få ställa oss på plats först, känns det som att det kommer vara till att välja och vraka :P

Både BSB och NKOTB är naturligtvis överallt. Men av vad jag såg förra sommaren och sett hitills från Irland, så är BSB övervägande på "Catwalken" och sedan den lilla runda scenen som även höjs upp i luften!

Så antingen i mitten av cirkeln, eller till höger lite närmare "Catwalken"
Har sett att BSB går ner från scenen och ut till publiken ganska mkt, så det lutar åt att stå vid cirkel scenen :)

Lite exempel på Scenen, den goda musiken är en bonus ;)



Show me the meaning... Här syns lite hur scenen används!



Everybody... Visar lite mer av catwalken



Show me the meaning... The beauty of high quility! 

Jag tycker att det är lite "rörigare" att lägga till You Tube Videor nu... Får se om jag hittar något smidigt sätt :P



No comments: