Sunday, April 18, 2010

Sparkly


mount

Min nya mount :)

Givetvis kunde jag ej stå emot att köpa denna Mount i WoW när den "släpptes i butiken" I Fredags.

Jag är inte för att köpa till extra saker, då spelet redan har en månadsavgift.....
Men sen behövde jag inte lura mig själv och vänta några veckor, förr eller senare hade jag skaffat mounten :P

Helt enkelt för mycket "Johanna touch" på denna glittriga "My little pony" liknande häst för att jag ej skulle gilla den :)

Och jag var ej den enda.... Jag hamnade i en 48min lång kö (aldrig upplevt det i en virtuell affär), hade ca 7 000 personer framför mig...

Såg denna artikeln igår "länk" Över 70 000 som köade för ett av de 2 föremålen samtidigt...

Med andra ord, jag var ej ensam om att falla och spendera lite helg pengar :P

No comments: