Sunday, April 11, 2010

KTBPA

Upptäckte för ett par veckor sedan att BSB både hade en ny skiva och var ute på turné....
Jag står fast vid mina förra uttalanden och gick ej på konsert denna gången heller...
(vägrar betala flera tusen för en v.i.p biljett, speciellt när den är en "belöning" till fansen)

Hur som helst så är musiken fortfarande bra!

Kollade runt på YouTube, fanns en massa bra klipp att titta på...
Var roligt att både se dessa "V.I.P soundchecks" med liten mini konsert och frågestund... Och att se själva konserterna... Men var roligast med soundcheck :P

Var skoj att se att "killarna" bjöd på sig själva", mkt humor....

Samma som för 17 år sedan, men även dem några år äldre...
Lite mindre danssteg (hade sett löjligt ut annars), men ändå lite av det kvar....
Jag kan inte föreställa mig BSB utan en scen show... Samtidigt som jag kommer tycka det är pinsamt om dem fortsätter dansa till "we´ve got it going on" i 10 år till, haha

Valde ut 3 favoriter:


"Shattered" (soundcheck)

Låten är helt skit bra helt enkelt... Och jag gillar när Nick (de sjunger alla på olika sätt) får sjunga med sin "brytande röst"
Ville använda detta klippet, men det gick ej att "länka" "shattered"



"This is us" (live)

Riktig sann BSB känsla, men ack så bra :)



"PDA" (soundsheck)

Kan inte mer än garva, och det gör dem själva med typ :P hahaha

No comments: