Monday, April 19, 2010

I brist på annat

Visste ej vad jag skulle döpa detta ganska menlösa inlägg :P haha

Har en paus mellan 2 aktiviteter, och kände att jag får göra nått för att få tiden att rulla på lite snabbare :)

Ska delta i en tävling som går ut på att "håna" en "WoW Boss" med mitt favorit "Boss quote" genom tiderna.

Har jobbat ganska hårt på detta i en vecka nu. Det är svårt att lyckas få "chat/pratbubblan" att hamna bra och inte störas av annan text, och samtidigt få med så mycket som möjligt av själva Bossen.

Nu är jag förvisso ej "rädd" av tanken att ta en massa "screenshots", det brukar jag göra... men ville hitta en perfekt och öka mina chanser (a)

Hur som helst, detta är inte den bilden som kommer att skickas, så den kan visas som ett exempel;

boss

*Hånar motståndarna*

Problemet för mig är att jag spelar på min Paladin, vilken har rollen "healer", så att lyckas ta den screenshoten jag vill använda var ej lätt...
Kunde ej låta "tanken" dö när jag satt och klickade :P HAHA

No comments: