Monday, April 12, 2010

Owned

Satt och "slöade" nu innan maten, funderade på hur jag skulle lyckas hålla mig vaken tills kl21 då vi ska "raida"

Då jag FORTFARANDE inväntar kommentar från Ensidia, angående att de förlorade worlds 1st, kollade jag in på deras hemsida...

Där såg jag ett forum inlägg som gav mig energi för några dagar framöver! ;)

Ensidia förlorade Worlds 2nd kill igår kväll... (for the horde)

Saken är den att jag hade ej varit "skadeglad" eller överhuvudtaget brytt mig, om det ej vore för Ensidias dryga elit vi är bäst attityd!


lol

Bild från nätet

En ledare i en guild, kan ej vara så "kaxig", självsäker och dryg... Och förvänta sig att detta glöms på en natt...

Fram tills idag var jag övertygad om att Ensidia skulle lyckas får worlds 2nd, gnälla lite, men åtmindstonde ta platsen...

Men tystnaden har valts....

Hade guilden på något sätt gratulerat sina konkurrenter hade skadan kanske minimerats med några %

Min naiva chansning (får ha den i tryck) är att om Ensidia inte får worlds 3rd kill
(om den ens en gång finns), och det innan Söndag...
Så tror jag att guilden kommer att "dissbandas/upplösas"...
Eller göra ett uttalande att spelet "suger", de har tappat intresset etc...
Och så kommer vi ej se dem spela "öppet" innan nya Expansion...
Sedan kommer deras "comeback" att hård lanceras i samband med expansionen...

Men men....

Detta är "Paragons" Worlds 1 kill" av Lich King 25 man Heroic...
Kampen vi startade 11 November 2008.


Kolla starten iaf, den är mäktig



Kolla slutet... Både pampigt, och inkluderar lite glada finskar :)
(Efter ca 4 min)

No comments: