Friday, April 16, 2010

Lich King downed Ensidia

Kvällen/natten Månsdag-Tisdag bröt Ensidia Tystnaden!

Guilden hade lyckats döda The Lich king 25 man Heroic, 3 guilden i Världen "Worlds 3rd kill"

I 2½-3 veckor har vi inväntat en kommentar angående "Paragon", och en uppdatering på vad Ensidia själva höll på med...
Komiken för mig är att, när väl tystnaden bröts, då inträffade detta:


ensidia

Failsidia down
(källa)

Well as the news says we finally managed to down the Lich King today in Heroic and end our Icecrown Citadel journey. It was a World 3rd kill which for us was really quite disappointing.

HAHA tala om dåliga förlorare!
Och saken är den, vara 3e bäst i världen är ju jätte bra... Men inte tillräkligt bra för svenska eliter tydligen;)

Detta ledde även till att i samma inlägg;
Meddelade en av de aktivaste medlemmarna att han kommer sluta, och att det är fler som kommer följa hans väg.
Att guilden kommer nog att må bra av att få in lite nytt blod....
I mina ögon (ombyggnad fram till expansionen, då hårdlanseringen startar igen)

Själv garvade jag så tårarna rann...
Men tänk de stackarna som följt dessa spelarna/guilden (under olika guildnamn) i 3-4 år....
Att efter en 3veckors tystnad både höra att dem är besvikna över sin egen prestation och att många ska sluta...

Gick tydligen ej att reparera skadan ;)

Är bara ett spel... Ingen annan hade gjort en så stor sak av det... Tyvärr grävde dem sin egen grav.
Och i wow communityt har dem varit ett väldigt stort skämt den senaste månaden....

...Hade visst rätt i mina misstankar i mitt tidigare inlägg :P

No comments: