Saturday, April 24, 2010

Shelly Cooper


telebunnie

Min Hunter Telebunnie och hennes kompanion ShellyCooper
(Min Turtle är döpt efter Sheldon Cooper i The Big bang theory)

Denna veckan har jag inte haft tid/ork att "raida". Har anpassat mig till nya sysslor och tider :P

Vilket i sin tur har "gett" mig tid att "slö spela".
När jag slöspelar brukar jag "levela", det må vara tråkigt, men kräver inte så mycket tanke, plannering eller social förmåga :)

Nu i förmiddags fick jag min lilla hunter till Level 60 :)
Hade dock lovat mig själv att aldrig mer "Levela" efter att jag gjorde min Paladin sist...
Men det löftet höll jag ej :P

Dock är jag så illa tvungen att hålla det nu...
Finns inte mer än två "klasser" jag inte redan har *asg*.
Och jag måste ju lämna rum för att göra en "Worgen" i nästa expansion.
Har till och med reserverat namnet (som jag kom på när jag fick reda på expansionen, haha)...
Ironin är att nu är det bara klasser kvar jag undvikigt:P

Min worgen kommer troligtvist få vara en "Warrior" eller en "Priest".

När "WOTLK" släpptes, hade jag inget annat val än att spela min Warlock, då det var den enda gubben jag hade:P

Denna expansionen kommer jag att ha valmöjligheter :P
Hjärtat är dock lojalt till min lilla "lock", detta är vad jag har:

Pinkbunnie-Warlock (lvl80)
Pallypoow-Paladin (lvl80) Holy/Retri. Karaktären jag spelar just nu, och spelar den som "healer"
Choosen-Druid (lvl 80) Resto
Darkbunnie-Death knight (lvl 80) Frost/Tank
Emopants-Mage (lvl 72)
Telebunnie-Hunter (lvl 60)
Psstdead-Rouge (lvl ca 35)
Namnlös-Shaman (lvl 25)

Så av den uteslutningsmetoden kom jag fram till att jag har bara Warrior eller Priest kvar:P


telebunnie2
Lite komik bara

När "healern" reagerar så här och tar över... Då är det illa :P HAHA

No comments: