Monday, September 14, 2009

Pink träffar Kungen

Då var första mötet avklarat...
Jag har nu med egna ögon bevittnad mannen jag delvis inte beundrar, men som leder världens bästa guild så det får jag ju respektera lite...


boss

Vi raidade också tillslut och fick ner sista bossen:P

Roligast var Kungen dock.
Jag hade inget att göra så jag satt och tittade lite innan vårt raid skulle börja....

Såg att dessa varma känslorna och förstod att "Mannen, myten, legenden" var nära, haha

kungen

Bland de svenska eliterna möttes nu "Pink & Kungen" för första gången, haha

kungen 2

Kungen var lite "skygg" han kom endast ut 2 ggr och det snabbt, men där var jag :P

Sedan flyttade "paparazi Pink" sig till en sidogång där jag såg att en Warlock i Ensida skulle göra en meetingstone....

Satte mig helt enkelt på marken och bara kollade...
En efter en fick jag se alla Ensidias medlemmar dyka upp...

kungen 3

Poptisse meets Pink....

Poptisse är tydligen en kvinnlig spelare (vilket givetvis uppmärksammas)....
Inte lönt att skjuta under stolen att jag tyckte att det var skoj att "Pinkbunnie the love fool" stod ut ur mängden och fick en "emote" ;)

Detta var mitt första encounter och min första redovisning av Ensidias flytt till min "värld" :P

No comments: