Friday, September 18, 2009

ASG

*Asgarvar*

Har mina vänner på "komplett.se" något nytt erbjudande?!

Helt plötsligt så ökade google träffarna i min blogg... Och de flesta nya sökningarna är ord som "komplett.se misstag" etc...
Och så det är tydligt, har ej nämnt det på länge

Se fortfarande upp för komplett ;)

För övrigt så är jag fortfarande sjuk, men på bättringsvägen...
Har börjat packa och förbereda mig så smått inför besöket :)

Och håller även på att skapa en WoW Blogg....
Vilket helt enkelt innebär att det som har med spelet att göra kommer att skrivas där istället. Så slipper ointresserade här att läsa :)
Och så kan mina engelsktalande vänner förstå...

Samma regler gäller i blogg nummer 2...
Stavning för mig är ej något jag prioriterar, uppenbarligen ställer jag ej högre krav på mig själv när det kommer till ett annat språk :P

1 comment:

Anonymous said...

lasa hela bloggen, ganska bra