Thursday, September 3, 2009

Då var jag här igen

Ska börja komma tillbaka här lite mer regelbundet. Händer mer och mer, vilket i sin tur innebär att det finns nått att skriva om :P

Får även kolla över en del i bloggen. Mina länkar till YouTube är troligtvis sönder, då jag blev avstängd från YouTube över mina hemma gjorda Buffy videor.
Avstängd med hälsningen, registrera en ny mail och skaffa nytt konto... Visst, det ska jag göra.... Men, ja... Lite kluvet budskap, haha

Livet knatar på i total ovetskap. Värre än vanligt.
Dock är alla papper iväg som ska avgöra hur mitt liv efter the mig "3......0" ser ut... Nu kan jag vara vänta de 2 sista månaderna och se vad som händer:P

Allt extra jobb har tagit ut sitt pris lite. Mindre sömn, så en utmattning som ej försvinner....
Men har lyckats hålla fast ganska bra på min nya dagsrytm. Så jag bister ej i den änden att jag sover länge. Det är bara att jag sover mindre :P

Igår kväll fick jag uppleva nått som för mig var ett mirakel,haha...
Understryker att det endast är det för mig och min humor...

I guilden lyckades vi downa några nya bossar... Och utan att jag var förberedd startades ett "Event" Och självaste "The lich king" uppenbarade sig!

Sedan jag stod i kö natten i November i regnet och inväntade att köpa spelet har jag skämtat om denna man!... I trailern låter han rolig, och det är många som fått höra mig sitta och skrika "My sooooon"

Så inte mer än så, men roligt för mig. Så det blir en bild och sen trailern till my son!

lich king

Lich King ^^



Just det... Det ska släppas en ny expansion till spelet!
Jag tippar på Juli eller senare nästa år... Det ska bli skoj! :)

No comments: