Tuesday, September 8, 2009

HaHa


1

Vinst:)

En dag jag själv vill minnas :)

För en vecka sedan upplevde jag för första gången när jag spelade att en "boss" (i den instancen) saknades...

I spelet samlar man "badges/tokens" , i och med att en boss saknades förlorade jag 1 token.

För övrigt spelade jag på detta stället för att få ett item/föremål till min death knight som för mig är väldigt unikt. Jag har totalt sett det 2 ggr sedan November 2008.

Öppnade ett klagomål till Blizzard. Det tog över 1 vecka att få svar... Jag utgick från att kag skulle få min token. Men jag trodde att det var liite över ambitiöst att försöka få min trinket också..
Men jag fick både och!
Och låt mig bara säga som så... Det är INTE lätt att få rätt mot Blizzard, och i detta fallet är jag själv förvånad över deras vilja att sammarbeta... Därav ska denna dagen minnas :)

(för de spel intresserade är detta mitt lilla sido-projekt, numera med denna trinket :P Darkbunnie)

För övrigt återhämtar jag mig efter helgens intensiva 80 års kalas firande,
och har startat "ner räknaren" på Island äventyret :)

No comments: