Sunday, September 13, 2009

Kungen anländer

Detta är både ironi och komik...

I "WoW" finns det en typ av spelare jag hatar. Det är extrema elitspelare... Den värsta sorten är Svenskar tyvärr:D

På min gamla server hade vi "SK gaming" på horde sidan, som var en Top 3 guild i världen (tror jag).
När expansionen kom ut, gick denna guilden tillsammans med 2 andra av världens största och bildade "Ensidia".
Ledaren i Ensida heter ödmjukt "Kungen" och är en del av mina ständiga skämt.

Detta är väldens bästa guild. De får alla "Worlds first" etc.
Tidigare har jag kunnat observera detta i text på lite distans....

Nuuuuu har Ensidia migrerat till Tarren Mill (Min server) haha... Det är här komiken träder in.
Världens ultimata Elitspelare är nu på min server och jag kan se honom....


ASG

*Ugggggggggh*
Jag tar ej ifrån dem att dem är otroligt skickliga (uppenbarligen), men tja...

Välkomnar dem så länge vår server inte crashar av små finniga fjortisar som flyttar dit bara för att vara på samma server...
Inträffar ingen crash. Så kan jag ju erkänna att det kan vara skoj att få en bättre blick över Tarren Mill och läsa lite om den, servern kommer uppmärksammas...

Dock är det ironi... Jag är allergisk mot svenska eliter... Nu anländer världens största, haha
"Ensidia"

2 comments:

Anonymous said...

Ingen aning hur jag hittade hit... men kul att att se fler tjejer 30+ som spelar dataspel. Vi bor dessutom i samma stad :)

/Solix (Draenor)

Johanna said...

Du "googlade" nog på idolen "kungen" *jk*:)

Hittade dig på armory, en "fellow" warlock :D

Min Kära "pink" har en paus, flydde från Tarren Mill och har nyss levelat upp en Paladin... Pallypoow^^

Tack för kommentaren, var skoj att se en Malmö spelare snubbla in :)