Thursday, November 6, 2008

Nattöppet

wotlk
Sitter och skrattar helt ärligt

Inte för jag skulle spela redan kl10 idag, men skulle logga in och kolla mailen...
Möttes av att Blizzard ändrat "nyhetsrutan"
På samma ställe jag för några veckor sedan kunde hitta förhandsbokning till spelet, hittade jag nu info att vissa butiker ska hålla "nattöppet"

wotlk2

Kändes inte som att det inkluderade nån butik nära mig, men jag hade än en gång fel.

Givetvis tilltalades den spelberoende Johanna av detta. Ringde en av de butikerna närmast mig och kollade upp möjligheterna att få ett spel vid midnatt (ska dit och boka idag så var det löst)
Och så fick jag avboka det jag beställt via nätet...

Nu kommer jag kunna börja spela nästan 1 dag tidigare än planerat.
Är inte längre beroende av att inget går fel i postgången, eller om posten delas ut 12 eller 16.
Med lite tur kommer jag även runt lite (understryker lite) av skräckhistorierna jag hört att servrarna blir så överbelastade att det är svårt att registrera licensnyckeln, men får man bara den registrerad påstår dem att man kommer kunna spela ganska bra....

Summering, jag ska ställa mig på rad vid midnatt och köpa ett dataspel *asg*

No comments: