Sunday, November 16, 2008

Naken WoW

Idag lärde jag mig nått nytt:P
En jag spelar med frågade om jag visste att jag kan ta screenshots utan att få med hela min "interface"...
Detta visste jag givetvis inte... Och vilken skillnad det blev att ta bilder så här *asg*
Bättre sent än aldrig typ:)

Hur som helst... Spelade i grupp... Helt plötsligt var spelarna "nakna"... Vilket jag upprepade gånger påpekade.
Alla nekade till denna naken-het..... I början trodde jag att dem drev med mig... Men uppenbarligen skämtade dem ej när dem sa att dem ej var nakna, för vi hade inte kunnat spela utan kläder=hälsa, säkerhet etc...

I början var 3 nakna... 2 fick tillbaka kläderna...Men den lilla gnomen var naken ända till vi gick ur den instancen... Det var en upplevelse att se en naken gnome spela, har aldrig skrattat så mkt i wow:P

haha

"Naken bugg"

haha2

"Gnome fighting, hahahaha"

No comments: