Saturday, November 15, 2008

"I muster sheep now"

Har ägnat kvällen av att köra instancer om och om igen, samma grupp, ingen brydde sig om att det var tjatigt utan endast för att gå upp i level.
Tror vi startade vid 19 tiden typ, haha.... Konstaterade dock att imorgon får vi Questa lite med (vilket jag tycker är trist som sjutton), men väldigt många har lyckats passera i level trots min extrema speltid...så jag har "lekt" för mkt... Men spelet är ju faktiskt till för att vara skoj :)

Hur som helst... Jag försökte medvetet ta lite screenshots för att visa de extremt fina nya miljöerna...

Vi hade en spelare i vår grupp som var lite "udda"... Han gick med på allt vi sa, han bara följde efter sa aldrig emot... detta sker aldrig i wow världen, haha.....Vi döpte honom till "Mage dude"..... Vi satt och pratade tillsammans på Skype hela tiden, men han ville aldrig vara med, och svarade aldrig på frågor...Så vi var helt säkra på att vi lyckats få med oss en "chines farmare" (dem säljer guld för riktiga pengar)

Men mot slutet fick jag honom att säga några meningar så han visade sig vara svensk....

hans avslutningsmening var så "klassisk" att mina andra screenshots blev helt plötsligt helt ovässentliga, men kommer lägga in 2 ändå....

sheep

En "mage" som säger "I muster go now to sheep" (I must go to sleep) den bröt jag samman av och skrattade så jag grät... Han hade som sagt varit kvällen skämt eftersom han aldrig sa nått och ofta hade oss på autofollow, så vi trodde han var en farmare... men han "muster go to sheep"

lila

Lila och fin miljö

blå

Blå/icy fin miljö

No comments: