Tuesday, November 11, 2008

*Bring it*

wow
I am ready, bring it on :P

Detta är ett humor inlägg....

Nu tror jag äntligen jag är klar med mina förberedelser inför World of Warcrafts release av Wrath of the lich king:)

Förra veckan gick jag med en känsla av att jag höll på att bli förkyld/dålig.... Detta "bröt ut" idag... bra tidpunkt... haha

Hur som helst, nu tror jag att jag kan bocka av det mesta från listan

*Tvättade idag
(tog emot)

*Handlade hem en massa mat/godis
(kan nog lugnt klara mig till minst Söndag)

*Uppdaterade min MacBook
(har varit lat för jag får flytta min internet uppkoppling så uppdateringarna går snabbare)

*Uppdaterade och kontrollerade så mitt mobila bredband fungerar

*Säkerhetskopierade Blizzards större patcher. Då jag hört att det finns risk att någon "försvinner" och att det kan ta timmar att ladda ner, vi talar ju något överbelastade servrar misstänker jag.

Imorgon kväll börjar jag min "semester" då zoomar jag ut från verkligheten några dagar.

Exakt midnatt 12/13 (ons/tors) hämtar jag spelet. Sen startar jag installationen som verkar ta ca 1h...
Efter det får jag ju se vad som händer men jag hoppas på att kunna spela...

Jag såg idag att Blizzard kommer stänga ner servrarna som vanligt (dem gör det en gång i veckan för uppdateringar), så mellan 05-11 fick jag en oväntad paus att sova på *asg*

Jag inser att det moraliskt går att argumentera och säga att jag är galen och jag tänker inte argumentera emot. Jag känner ingen "skuld" inför de kommande isolerade dagarna... Ingen hade sagt något om det vore 1 veckas utlands semester, det är mitt svar på allt...

Och jo, en del i min checklista har varit att jag sagt till komplett att jag skickar inte iväg datorn denna veckan. Gå iväg och köpa ett spel för att titta på förpackningen känns aningen bisarrt, jag har ändå tagit 1 veckas semester från alla mina veckosaker....

Datorn är ett konstant och återkommande drama... Men innan helgen kommer jag ej tänka mer på det....

Nu tänker jag "omfamna" chansen att för en gång skull vara med från början av nått i spelet och ta min chans att slippa "jaga ikapp andra" nu kan dem jaga mig :P

No comments: