Tuesday, July 10, 2007

Shopping

Ligger lite efter i Bloggandet... Har en del humor och så att berätta, kommer tillslut:P

Tar denna dagen först

Var nere med Kerstin (som tidigare fanns under namnet Greta) på stan. Vi skulle fika...

Möttes av Rea överallt och vi drabbades av "Shopping feber"...Det bästa med rea är att man kan gå till överdrift med ganska gott samvete :)

Lägger in bilder, nöjd med mina köp :P

1

"Hello Kitty" tröja :D
Den är jag extra glad över!

I mitten, vanlig topp, bra till jeans :)

Till höger...ett lite roligt Linne jag letat efter... sett det på "HMs" skyltdockor. Men aldrig hittat det i butikerna... Idag hittade jag, haha


2

"2 Linnen"
Nu hoppas jag bara vi får lite sommar så jag kan ha dem på mig :P

3
En "munktröja" jag gillar skarpt...

Syns inte så tydligt på bilden,

Men är lite "ballong/fluff/effekt" längst ner...Lite annorlunda...
Den var tyvärr sönder så jag nu... Men den var ej rea, så den går att byta :)

Sen avslutades shoppingen med lite tårta och kaka :D haha

2 comments:

Anonymous said...

Ja, det var en kul dag..vi hittade mycket ;)

..o tårtan underbart god...

/Greta (gillar namnet *asg*)

Johanna said...

Hallå Greta :) haha