Wednesday, July 11, 2007

ASGARVAR

Helt seriöst!
Som jag skrattade när jag fick upp detta meddelandet!

Det såg ut som det var nått som "explorer" skickade ut automatiskt...Och då blev texten patetisk...

Detta fick det att framstå som att nu är människor för lata/dumma att radera sina "porrspår" nu behöver dem påminelse dessutom! haha

OCH behöver höra att det kan riskera Äktenskapet... och karriären... Men äktenskapet roade mig mest...

Undrar om någon köpte programet eller stackarna åkte på ett virus rakt av ;P

(Klicka på bilderna för orginalstorlek)
orginal

"Orginalet"


humor

"Min lilla markerade tolkning av humorn"

Så se upp, ni kan ha spår av porr i datorerna ni ej vet om, kan riskera allt ni har ;) *mooohhaaaaa*

4 comments:

Anonymous said...

nää, så sant!!! Stakarna får det inte lätt ;)
ses ikväll...

/Greta

Johanna said...

Ja det gör vi... Här ska det lagas maud :)

Ann-Christin said...

Hoppas att matlagningen fungerade bättre än pc-varningen! Köpenhamn finns kvar trots min attack i staden igår. Fixat pyjamas till "Oxy" och varma innetofflor till henne. Hälsa henne så gott. Gaiar idag,räknar ner från 1.000.000!!!!!!

Johanna said...

"Oxy" hälsar och tackar :)

Vad är det du räknar ner fån 1.000.000? Är det insamling av guld. Eller det är nån sommarutmaning dem har?:)