Friday, June 13, 2008

Snart 1 vecka sedan

Jo, jag inser att det snart gått 1 vecka sen Fotbolls EM startat och jag skrev här att jag skulle återkomma och berätta om premiären....
Tog lite tid, men nu ska jag summera det lite snabbt :P

Såg på fotbollen hemma hos Barsten (fd Greta), hon har en ny så kallad "fete tv" som ska vara speciellt bra på sport.
Detta var vi naturligtvis tvugna att testa :)

Det var en mäktig upplevelse att se matcherna på "Fete tvn" (ja jag är ej mognare än så idag)

Vi grundade det hela med hamburgare från Sibylla.
Helt ärligt så var det humor i sig. För det var svårt att få mat därifrån.
Vilket i sin tur ledde till frågan "Krävs det något alls för att jobba här".
Efter lång väntan och "övertygande" om att vi fortfarande ej fått allt vi beställt kunde vi gå tillbaka till tvn:P

Efter det startade vi med godiset... Vi märkte mkt snabbt att vi var totallt engagerade. Sprang runt och hoppade och skrek, och konstaterade "detta är inte ens Sverige, hur ska vi klara detta"

Barsten bor i samma hus som en sportsbar. Baren var ungefär lika "död" som vanligt, vi trodde det skulle vara risk att ljudnivån skulle bli störig (att leva med i en månad), men det var lugnt.

För lite humor bestämde vi oss för att gå ner och köpa lite att dricka och sen gå upp igen, se om det ledde till reaktion....
Vilket det gjorde, så denna humor kommer nog att utvecklas :)

Men tyvärr är Barstens fete tv nu på service (observera ej mitt fel *asg*). Men med lite tur är den nog tillbaka nästa vecka:P


fotboll

Skål :)

(nä, har inte njutit av solen än :P....)

1 comment:

barsten said...

HAHAHAHAHA...

Nä, vi "reagerade" för sportsbaren med.