Sunday, June 22, 2008

mkt och inget

Här har det som vanligt varit intensivt.
Hänt så kallat "mycket men ändå inget super viktigt" hehe

Förra veckan gick frysen sönder. Underbart att bevittna den tekniska kollapsen runt mig *asg*
Fick slänga all mat, men det som sved mest var att slänga glassen ;)
Gick sönder natten Sön-måndag och i Torsdags lagades det. Var lite drygt faktiskt...

Sedan har det ju uppenbarligen varit en massa fotboll :P

Sverige åkte ur EM då de ännu en gång visade att dem ej kan skilja på "höger och vänster", blir förvirrade när målet byts efter halvlek. Och att de lämnar planen för att fika etc när dem blir trötta efter 15 min :)

Bevittnade bokstavligen "Turk glädje" I fredags. Det samlades bilar som fyllde hella Möllevångstorget. Det tutades, hölls upp flaggor, och det skjöts fyrverkerier minst en halvtimme. Kändes lite som nyårsafton, det var så kallad glädje.
Första gången man märkte på folk att det är EM.

Igår slog Ryssland ut Holland.
Jag Hejade på Tyskland och Holland. Men Ryssland bevisade igår att de är helt klart ett toppen lag.
Så nu vill jag se Ryssland och Tyskland göra upp om plats 1 och 2. Inte bestämt vem som förtänar 1 än. Lutar lite åt ryssland...
Jokern i leken förvånar alla och har chans att ta hem det, sånt gillar jag :)

Ja sen har jag spelat lite (WoW)
Den guilden jag fick bli medlem av och som jag kämpade i. Den höll på att dö, och nu lever den nog med lite "hjälp maskiner" hehe

Kändes trist ett tag, för det var intensiva månader av kämpande för min del.
Men nu har jag ansökt till en ny guild. Den var vist serverns andra placerade guild, hehe...
Jag har ännu varken fått ett "ja el nej"
Av vad jag ser när jag läser de andras ansökningar så får man reda på antingen eller ganska direkt om det inte finns en tvekan om saken.

Så jag har fortfarande chans, och detta håller jag tummarna för.
Jag har typ bra "gear" nu. Men när dessa medlemmarna kollar är mitt "gear" mindre bra. Men det beror på att de spelar "end game" instancerna, ganska många steg över mig... Hur som, de har ännu ej sagt nej, hitills har de endast erbjudit mig tips på hur jag snabbt förbättrar mig :)

Ja det var en liten uppdatering från min sida...

1 comment:

ROSA E OLIVIER said...

Piú giú, in fondo alla Tuscolana...!?...passavo per un saluto!