Wednesday, June 9, 2010

Whitney Houston Globen

Whitney gjorde en av turnéns starkaste insatser igår (röstmässigt) har jag fått höra av fans som var på plats!

Detta är fans som är insatta i Whitneys resa, uppgångar och nedgångar.
Fans som realistiskt bedömmer rösten efter nuläge, och som ej bryr sig om att stjärnan ej uppfunnit en tidsmaskin och blivit 25 år yngre!

Aftonbladet började jakten av Whitney tidig morgon igår.
Vid varje uppdatering av deras hemsida var där det ena dommedagstänkandet efter det andra...

Det slutade i att Aftonbladet fick backa från sin plannerade totalsågning och ge konserten betyget 2/5



I learned from the best

Här går det tydligt att höra att Whitney sjöng bra!
Det är skillnad att lyssna på en studio inspelad skiva och en live version... Inte för att tala om att Whitney har en halsinfektion...

Så detta var underbart att höra!


Intro For the lovers


My love is your love globen

Hela konserten var jag on-line på Aftonbladets live chat/rapportering.

Här är 2 av mina kommentarer som faktiskt kom med:
(fick med många)

aftonbladet chat

Här tackas jag för hjälpen hitills...

aftonbladet chat 2

Här publicerades en av mina bilder...

Whitney houston copenhagen
Detta var min bild som Aftonbladet valde att publicera i chatten :)

Aftonbladet får betyg 1 av 5 från min sida.

Motivering:
De vågade ändra sitt betyg från minus, och faktiskt ge stjärnan lite credit.

No comments: