Wednesday, June 16, 2010

Dåligt Comhem

Satt och tittade på Spaniens första VM match.
Det "small till" i tvn, alla kanalder försvann....

Fick panik, tänkte nu har tvn gått sönder...
Testade att starta videon, hade bild, kunde pusta ut.

Testade digitalboxen, den fungerade heller inte...
Såg att internet modemet blinkade konstigt...

Ringde Comhem... Efter lite tele kö fick jag prata med tekniskt support.

"Hörde du ej att telefon tjänsten säger att vi har driftfel, alla tjänster ligger nere?"
Och jag typ...
"Nä, då hade jag ej suttit i telefon kö"

Fick ej reda på vad som hänt, eller när det skulle vara fixat.

Jag skulle få ett sms, så jag slapp sitta och "vänta"... Vi dubbel kollade mitt mobilnummer.

Kom på efter en halvtimme att jag kunde använda mitt trådlösa Tele2 Bredband så länge...

Upptäckte nyss att nu fungerade internet igen... (minst 20 min nu)
Inväntar fortfarande mitt sms... Ska bli intressant att se om jag ens får ett....

Tummen ner Comhem!

No comments: