Tuesday, December 30, 2008

snart dags...

Nu drar det ihop sig till årets sista och enligt mig största event, nyår ;)

Som många vet hatar jag julen innerligt och intensivt, därav har jag ej bloggat direkt i December månad, ej kännt inspiration.

Nu är inspirationen tillbaka och förberedelserna inför Nyårsafton pågår för fullt :D

Låt oss ta en titt tillbaka på Nyår 2007/2008

I sann Svensk-anda begav sig jag och Barsten till systembolaget idag...
Till vår stora förvåning var det kö utanför redan. Komiken var att vi besökte systembolaget på "Hansa kompaniet". Där var kön (till skillnad från vid Triangeln) "placerad" med fint "band" som hindrade trängsel och 2 säkerhetsvakter i slips.
Detta var en syn kan jag lova *asg*

nyår
Happy New Year

Årets "Tema" blir det ingen "spoiler" av. Utan det blir helt enkelt att invänta det nya "nyår´s inlägget" ;)

1 comment:

barsten said...

Yes... nu är det snart dags...