Wednesday, December 10, 2008

Meet Darkbunnie

Precis som alla andra spelare kunde jag naturligtvis inte låta bli att starta en "Death Knight"

dk

Meet Darkbunnie

Som alla förstår fick jag lägga ner min totala fantasi för att komma på det fantasifulla namnet;)

Detta är bara en gubbe jag spelar lite då och då för skoj... Till skillnad från andra hinner jag inte med mer än en char samtidigt. Men lite omväxling skadar inte.
Och om man bortser från att spelsättet är helt annorlunda än vad jag är van vid på min Warlock, så är och ser det himla roligt ut med en liten minimupp... Och det är lite halv konstigt.. Allt jag slåss emot ser jag underifrån "tittande upp" nu :P

Har alltid velat ha en gnome, men för lat att levela upp en gubbe till (innan wotlk), här kunde jag ta chansen och skaffa min gnome... Även om valet kanske inte är så skräckinjagande som förväntat ;)

1 comment:

Anonymous said...

Darkbunnie rule:)