Friday, March 14, 2008

Step up 2


The streets

Såg nyss en fantastisk film:D
Uppföljaren till "Step up", namnet kan ha avslöjat det;)

Trailern ger inte filmen helt rättvisa, men nästan...
Men varför nöja sig med nästan?


Musik video som visar lite mer av dansen :P

Jag tycker ju som sagt det är jäkligt snyggt med bra koreografi och kan se en film som denna om och om igen bara för "stegen".. Själv kan jag inte dansa, inte ens om livet hängde på det:P
Därav fascshineras jag grymt av personer som har denna talang...

Spciellt denna "stil" gillar jag...Är inte hip hop, är inte vanlig "dans", lite "crumping" eller vad det kallas (jo, jag vet det kallas street, men tycker det är mer)... Användande av en massa olika stilar och musik man inte kanske föreställt sig....

Blir en Femma ;)

No comments: