Wednesday, March 12, 2008

Mycket har hänt

Ja då var jag här igen...
En fågel viskade i mitt öra att det var ett tag sen jag skrev här.
Ville säga att bloggen är inte "död", mest jag som varit "död", haha.... Nä, men jag har varit/är lite trött. Haft mkt att göra, svårt att få ihop alla saker. Och det har varit bloggandet som tagit smällen :P

Vad har hunnit hända?
Tjae, i mitt liv händer det ofta saker snabbt och intensivt, så minna och summera kan vara svårt ibland:P

*Carola gick ej vidare till finalen i Globen *Hurrar*

*Björn Gustafsson "fick" ej vara med i "Andra chansen". Vilket gjorde att jag slapp se programet... Såg Luuk's hyllnings-sång till Björn, tycker inte den var nått vidare...

*Har minsann vunnit 1500kr i resecheckar "av" ett omdömme jag skrivit på Reco.se. Det är minsann inte fy skamm:)

*Har även vunnit 1 prenummeration av Sydsvenskan på Reco.se.
Så mitt eviga skrivande leder nånstans:)

*På kvällarna har det blivit mkt WoW. Har kännts som efter hektiska dagar har jag förtjänat nått skoj. Och då har det blivit så kallat "isolerad" underhållning...
En av mina bästa (spelvänner) är borta under en lång period, vilket är trist som tusan. Men i det stora hela går det ganska bra i WoW Världen minsann....

*Inte ens haft tid att ringa det där datasupportet igen (öppet till kl17), så dem måste jag ta tag i imorgon eller liknande.
Säger lite om hur dagarna sett ut iofs:P

Det var nog en liiiten uppdatering från min sida:)

No comments: