Sunday, May 9, 2010

Min "Sea Turtle"


turtle

OMG!!!!


turtle2

"Sea turtle mount"

Är helt "schokerad"... Fick nyss min "Turtle mount"

För er som inte spelar.... Denna mounten är en så kallad "rare drop", oddsen att få den enkelt är små.

Jag tror det var lite över ett år sedan mounten lades till i spelet.
Det krävs att man "fiskar" på speciella ställen. Man vet ej oddsen.

Personligen har jag fiskat och försökt få denna i över ett år... Ibland har jag dedikerat hela helger, typ 4h om dagarna för att försöka få denna mount.

Har Pratat med 2 olika GM´s i spelet, och tagit upp att jag tycker att "drop raten" skulle ökas.
Jag har kontaktat blizzard via deras forum att det behöver ökas...

Ett tag laddad jag ner en "add on" som räknade hur mkt fick jag fångat (när den add-en var aktiverad"...
En helg fiskade jag upp över 3 000 fiskar. Därav var jag mycket frustrerad och trodde att det var en "bug/fel" i spelet som gjorde att jag aldrig fick mounten...

Har succesivt givit upp....

Idag behövde jag fiska.. Visst, få mounten "hade" ju varit en bonus, men inget jag förväntade mig...

Så fel hade jag;)

ÄNTLIGEN kan jag andas ut, och sluta det tråkiga målet.... finns inget tråkigare än att fiska i detta spelet!

Att qruisa runt på en sköldpadda e ju "klass" så den var jag tvungen att ha helt enkelt!

No comments: