Thursday, May 13, 2010

HAHAHAHAHAHA

Gjorde ett fynd i natten HAHA

En av mina favorit låtar är "anywhere for you". Detta var en av de första låtarna som spelades in, så kanske 16år sedan eller nått sånt....

Det som verkar roligt på dessa dyra V.I.P soundcheck spelningarna (hatar det fortfarande), är att det är verkligen fansen som bestämmer vilka låtar som ska "sjungas"

Har sett en enorm massa inspelningar, och detta var första gången jag såg "Anywhere for you" dyka upp....


Visst inte bara jag som blev suprised, haha
Brian sjunger Nicks delar och det blir bara pannkaka av det...
Men jag har en ny version av låten *asg* :D

AJ´s förklaring på slutet var att dem inte hade sjungigt den på 13 år :P

Så här skulle den låtit:



Kvaliteten är som den är...
Dock visar det om inget annat, att dem ändrat sig....
Jag hade glömt att AJ inte visade sig utan solglasögon typ de första 10åren , haha

No comments: