Sunday, July 26, 2009

Test Spelare

Så ja... Föll nyss för frestelsen att kolla om jag hade möjlighet att delta i "Public testing" av det nya spel innehållet, och det hade jag!

Sist jag testade var när vi väntade på Ulduar, men då fick jag som besked att det var "låst" , de tog inte med fler spelare...

Tänkte nyss "vad skadar det att kolla igen?"
Och wohooo... Jag kan nu göra det tidskonsumerande "spela spelet när det fixas" Och sen ha lite insikt när jag faktiskt ska spela det... Ganska skoj faktiskt :)

Har börjat med att kopiera en karaktär så jag har något att mötas av, processen kunde ta dagar... Men på min står det att det är klart....
Dock vet jag ej än... För själva installationen är på 15 gig så det tar liiiite tid:P

Troligtvis därför jag hamnade här... Tidsfördriv...

No comments: