Wednesday, July 29, 2009

Pimp my ride

Image and video hosting by TinyPic
"Riding in styyyyle"

Gjorde bilden till guildforumet, men gillar den så den hamnar här med :)

Min DK har speed lvlat de senaste dagarna.... Hade helt enkelt övergett henne på nivå 64, jag tröttnade...

Sen upptäckte jag att jag behövde komma till lvl65 för min "tailoring"... Och sen blev det att jag fann lite glädje att spela på den gubben igen...

Hittade att jag nu kunde skapa en flygande matta till denna figuren... Hade inte tänkt spendera pengar på att flyga än...Men detta var klass :)

Och just det... Hon uppnådde lvl76 ikväll... Så nång gång i mitten av nästa vecka förväntar jag mig nå lvl80:)
Tror det e först då jag hinner spela på den igen:P

1 comment:

Ann-Christin said...

Kul att du komit igång med bloggen igen!