Friday, May 8, 2009

Träning

Kan ju lika gärna återgå "starkt" till denna bloggande värld ;P

Jag ska börja träna på gym. Första gången är på Måndag tillsammans med en instruktör.

Personligen trodde jag endast att gym träning ingick i kortet, men aktiviteter som "yoga, spinning" etc ingår också. Då de flesta jag talat med blivit helt totalt lyriska av tanken av att se mig på Yoga och hur bra det skulle vara. Kommer jag helt enkelt att få ge detta en chans...

Träningen i sig gjorde att jag behövde ett par träningsbyxor, hittade lila, så det kändes ganska tryggt:P
Vilket i sin tur leder till bilden:

yoga

Så bra gick det....

Testade en Yoga póse men föll *asg*

2 comments:

barsten said...

HAHA...

jag önskar dig lycka till :)
...klart du hittade lila..var beredd på att folk bär endast svarta eller gråa träningskläder möjligtvis röda med..men, färg sticker ut ;) Härligt!!

Johanna said...

@ Barsten

Tackar :)

Jo har sett detta "svarta fenomen" så det var jag tvungen att bryta, haha