Saturday, February 14, 2009

"The love fool"

Börjar med att berätta hisorien bakom "titeln"

World of warcraft har irnoiskt nog ett "Alla hjärtans dag event". När man deltar i detta har man en chans att utföra utmaningar och få en titel som heter "The love fool"

Blizzard är just nu relativt hatade av majoriteten av spelare då dem gjorde denna titel nästan omöjlig att uppnå...
Själv loggade jag in 1 gång per timme sedan Onsdag (tror jag).... 10-12 gånger per dag och fick ej det jag behövde....

Nyss fick jag äntligen min titel:D

1
Kombinationen "Pinkbunnie The lovefool, My heart will go on" är enligt mig klockren :P

Sedan kan oväntade saker hända när man minst förväntar sig det.
Igår kväll ringde det på min dörr, och utan att jag riktigt fattade det, så hade jag fått en överaskning :D

2

Thanksie Ommi :D